Őszintén sajnálok mindenkit, aki új, kreatív és gmailes e-mail címet akar. Személyes tapasztalataim alapján kijelentem, hogy képtelenség találni olyat, ami nem túl komoly és száraz, ellenben szabad préda. A következő generációnak már csak a billentyűzet fejelgetésére lesz lehetősége.
Már hosszú ideje boldogan élek az emberjelmez felhasználónevemmel (yupp, Donnie Darko), de úgy éreztem, ideje váltani.
Íme a kutatásom, kedves tudóstársaimmal, Kával és Vével:

Annyira kifejező kép.
eL
találjatok ki nekem egy emilcímet
lehet felhasználni a következő szavakat: laura, ellipszilon, cat
de ne magyar legyen
a győztesnek fizetek három gombóc fagyit, amikor találkozunk

cat-astrophy?

eL
igen, akár levendulásat

it's on

lauracatellipszion
Ká nekem bejön az ötleted

eL
nekem is tetszik a cat-astrophy

csak nem használható
vonalat nem enged, pont foglalt

szóval én kifogytam az ötletekből

eL
három gombóc fagyi
hatalmas, csokis gombócok
Queen of Puns, ne hozz szégyent a maffiára

catwithellipszilonlegs
vááá, eszembejutott egy jóóó
legyen emberjelmez!

áá olyan jót találtam, de az is foglalt

eL
hippurus

pedig milyen szép szó a catachresis

eL
esküszöm, fenyegető emaileket fogok küldeni a menő emailcímű embereknek.

ráadásul azt jelenti, képzavar
ez most fáj nekem

eL
demenőő
AKKOR SEM ADOM FEL
ilyenkor meg tudom érteni sp00nt
aki azért lett sp00n, mert a thecampingtree foglalt volt és meglátott egy kanalat

valahogy a cataclysm szót úgy pöttyözni, hogy jó legyen? van benne cat meg ly és világkatasztrófát jelent
vagy félig magyarul cataklizma :'D

eL
cataaclysm?

szabad!

eL
mindjárt választok valami gusztustalan német szót
cattaclysm még jobb lenne

az foglalt

eL
ezért csak lenne

yup
vagy hát rossz helyesírással catacjsm

vagy valami a gato-val?

nem hiszem, hogy azzal lehet mit kezdeni

eL
semmi közöm a spanyolhoz
ifuckingcannotpickausername is foglalt

akkor sp00n
mit látsz ha körülnézel?

eL
víz, rózsavizes arcpermet, tányér, villa, szék, fal, padló, angol zászló, polc, könyv, matrac, ruhák, táskák, faliújság

f0rk

meglepődtem volna, ha a rozsavizesarcpermet foglalt lett volna, de nem az

fl00r

w4ter

w4tever
wallnewspaper

eL
sírni akarok

iwannacry

foglalt

iwantcry

iwantacry

iwantcryandnova

wannaminecraft

eL
vaníliacukor passzol kakaóba?

yourscraft

nem
de azért kipróbálhatod

eL
miért nem?

nekem nem tetszett mikor én ittam
vanillasugarinmycocoa


Mellesleg azóta rájöttem, hogy random mássalhangzók lettek volna a legmegfelelőbbek, mivel azt a legtöbb nyelven le is lehet betűzni. 

A bejegyzés trackback címe:

https://pulykakeselyu.blog.hu/api/trackback/id/tr946387707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása