Érzem, hogy már van egy gasztroblog ezzel a címmel.
Alapjáraton annyi közöm van a konyhai alkotómunkához, mint a legtöbb lusta kamasznak: egy tisztességes tükörtojást bármikor összedobok. Ez alapjáraton szerintem nem jelent semmit, hiszen anyukám tudása is ennyi volt, amikor férjhez ment, röpke húsz év múltán pedig it's over 9000! bármiből képes ehetőt sütni-főzni és amit elront, az is finom.
"Én ebből biztosan örököltem valamit" felkiáltással azért néha szoktam kontárkodni a konyhában. Palacsintát sütök éjfélkor, rántottával próbálkozom és rendszeresen szoktam bögrés sütikkel kísérletezni, minthogy ezek az étkek járnak a legkevesebb energiabefektetéssel.

Legutóbb a nosalty oldalon találtam egy ígéretes, bögrés receptet.
S mint tudjuk nagy felfedezések születnek nagy tévedésekből - sikerült elnéznem az írt adagokat, így kapásból két deci tejjel készítettem el és por- helyett kristálycukrot használtam, bár az másodlagos.
Az eredmény egy müzlistálnyi, laktató és finom süti, ami másnapra sem szárad ki.

Ide egy kép jönne az egytálsütiről, de nem készült róla megfelelő.
Hát belőlem se lesz gasztroblogger.
Több alkalommal is sikerült elkészítenem és csak egyet rontottam el. Tapasztalataim tanulsága: egy kanál olaj is elég, több idő kell öt percnél és kellően finom az illata ahhoz, hogy kíváncsiskodó családtagokat vonzzon.

Nemrég Apával vacsoráztam és ezt a sütit ettem. Láttam, hogy Apa kritikusan figyeli a tálam tartalmát, ezért szóltam neki, kötözködjön csak, hiszen még a körömlakkozási technikámhoz is szokott egy-két szava lenni.
Rábámult a finomságra.
- Álldogálunk, álldogálunk? - böködte meg a tálat.

Persze végül csak közölte, hogy több sütőport kellett volna használnom.

A bejegyzés trackback címe:

https://pulykakeselyu.blog.hu/api/trackback/id/tr136387701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása