The thing is, új blogok születtek az internet csodálatos világában. Persze, ez mindennapos esemény, ha nem mindenperces, de itt a lényeg, hogy kik a bloggerek.

Először is, Ká új blogot indított, és amíg csak engedély kapok rá, életem végéig, minden egyes új blogjáról írni fogok itt. Period.
Na nem mintha a Vár hatalmas olvasótábora túl sok vizet zavarna.
Szóval hey, itt van Ká új, személyes blogja, a Halcyon Days, tessék lecsekkolni.

Blogolással kapcsolatos képet kerestem a képeim között és itt kötöttem ki.
Win? I guess.
Ez annyira megtetszett, hogy rögtön végigolvastam eddigi posztjait és úgy döntöttem, nekem is szükségem van egy ilyen online naplóra. Így született meg az, amely átmenetet képez majd a hisztiblogom és a Vár között. Gonna be good.
Szóval ha személyesebb tartalomra vágynál, lesd meg. Már csak a dizájn miatt is megéri.

Külön érdekesség, hogy mindkét blogskin Ká műve. Újra csodát tett, imádjuk leborulva.

PS.: Egy órája keltem és még nem tértem magamhoz, így minden hiba és elgépelés kiszúrását megköszönöm. Máskor is, de most főleg.

A bejegyzés trackback címe:

https://pulykakeselyu.blog.hu/api/trackback/id/tr746387695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása