Mert vének vagyunk és mert Véről, Véért, Vének. #forVé
We should appreciate this girl more, without her we would have killed each other with Ká a long time ago.
Most először és utoljára pontos, meglepően régi dátumokkal.



2011.08.10. - éjfél környéke
eL: tudod, mi a baj a teavajjal?

Vé: hja
cukor és citromlé nélkül nem jó

eL: o_o
nálatok mit jelent a teavaj?

Vé: négyszögletes kicsi vaj xD

eL: és hogy jön hozzá a cukor és a citromlé?

Vé: sehogy, a tea miatt gondoltam, mindegy :P

eL: akkor kezdjük elölről
tudod, mi a baj a teavajjal? ^^

Vé: nem, mi? :O

eL: hogy rohadtgyorsan fogy. >.<
na, megy ez nekünk!


2011.08.15.
Vé: de az a piercing, ómájgád
ha fülön vágnak, átmegy az agyamon

2011.10.30.
Vé: kocsmán egyébként nem azt kell ám érteni, hogy bemégy, és ott fekszik az asztalon tíz idült alkoholista, 40 és 70 év között

2011.07.25. - megintcsak éjfél környéke
eL: basszusmáááár
az 5. verziót töltöttem le a simsből
de ugyanazok a hibák megvannak
szóval vagy összehaverkodok egy informatikussal kurvagyorsan vagy megveszem az eredetit vagy letépem a saját fejem

Vé: ^^
be social

2011.10.30. - first world problems
eL: nyaff, át kell mennem a saját gépemhez a szobámba, amit nem lehet elmozdítani az asztalról, mert szétesik
a fenekem viszont elzsibbad

Vé: térdelj, az szarabb

eL: imádom a segítőkészséged

2011.12.25. - szeretném én látni azt a képet
eL: boldogat, mucus

Vé: nekediiiis!
cuki a képed

eL: köfi :3
a tiéd enyhén perverz
most jövök a templomból, nem belelátom

2011.12.28. - állati napunk lehetett
eL: kezdek hozzászokni, hogy sose beszélünk
szép lassan elfelejtelek

Vé: O____O

eL: igen, fenyegetés volt
(...)
Vé: *fejet módszeresen falhozcsapdos*

eL: *fényképez*
(...)
Vé: mit meséltem arról, hogy tesóm smárolt egy csajjal, aki kibaszott ronda és nem a barátnője?

eL: semmit

Vé: nna
az alapszituáció fent van
ezt elmesélte a barátnőjének, aki érthető módon kiakadt
és szakítani akart
de a hugi aktív közbenjárásának köszönhetően (<3 éééén<3) ma megbeszélték a dolgokat
délután elmentek együtt valahova
azóta nem hallottam felőlük ˇ^
vagy megölte tesómat egy sötét sikátorban..
vagy nem

(...)
eL: Vé, meséltem neked a toszkán csokitortáról?

Vé: még nem :3

(...)
eL:
miért hívlak Vének?

Vé: nemtom
mert nem hangzik rosszul eL

eL: de tényleg, honnan jött?

Vé: nemtom miért rövidítettünk :-O
basszus
most ezen fogok gondolkozni xD

eL: úristen, GONDOLKOZNI?!

2011.12.30. - Omegle hajnali fél kettőkor? Splendid idea.
Vé: különben azt mondta, hogy utál, erre én lehalaztam, kikérte magának, mert ő sellő, és lekurvázott, de aztán megegyeztünk, hogy csak irigy, mert én tudok szexelni, ő meg nem.
(...)
sure
sör *.*

2012.03.23.
Vé: és gondoltam, ha lesz ilyen kártyám, semmi akadálya, hogy vonatra pattanjak, és három átszállással hat óra alatt nálad teremjek :D
basszus, tényleg messze laksz

2012.03.23. - CLASSIC
Vé: (gyerekeeeek! találtam egy srácot, aki olyan szép esemeseket küld nekem, amik nekem eszembe se jutnak)
(miafaszt csináljak?)

Ká: (dögölj meg)

2012.05.19.
18:28 eL: höjj
18:46 Vé: höjj
18:46 Vé: szerencséd, hogy brian épp falat fest
18:47 Vé: ha vársz egy pillanatot, akkor már tartósan leszek
19:03 eL: :D
19:04 eL: Sue-ra helyesen, ugye?
19:24 eL: http://pulykakeselyu.blog.hu/media/image/2013-10-23/6387713/dottie-jane.html
19:24 eL: kötögess
19:24 eL: ne sálat
19:28 eL: szerintem a Franciska szép név
19:28 eL: lalala
19:28 eL: potato
19:28 eL: hiányzol~
19:30 eL: nálad mennyi egy pillanat, úgy őszintén?
19:50 Vé: ez a pillanat egyórás volt
19:50 eL: feltűnt


2012.06.01. - éjfél környéke
Vé: a rekeszizomba mit pakolsz?

Ká: valutát
azzal lélegzöl többek között

Vé: amúgy az árfolyam nemis hülyeség. a folyam árad
(...)
nya, énis beblogtam az utsót
(ebből a chrome meg csak a névelőt fogta fel)

2012.06.07. - tetoválás
Vé: én még nem vagyok biztos a mintámban
a vigyorgó bemutatós tetszik eddig a legjobban

eL: és biztos nem bánod meg 20 év múlva

Vé: majd mutatom a gyerekeimnek: "Látod, Arzi, ez azt szimbolizálja, hogy szarj le mindent!"

2012.07.05. - fogjuk arra, hogy hajnali egy is elmúlt már
Vé: a pók a kemotoxot
de majd jól megölöm
röviden csak kemo-terápia lesz :P
(...)
amúgy szeretem a "hülyepicsa barátnőm" kifejezésedet xD

eL: statisztálni?
örülök neki ^^

Vé: igen
ilyen mittoménmiken
tapsolsz, örülsz, beszélgetsz, bejössz egy ajtón, miegymás

eL: én is szeretem a te kifejezésmódodat
(...)
Vé: én meg alszom

eL: jól teszed

Vé: mert holnap nehéz napom lesz
pakolnom kell
azzal a biztos tudattal, hogy valahol egy nagy pók rejtőzik

eL: így hajnali negyed háromkor mész aludni

Vé: arra várva, hogy figyelmetlen legyek
és megcsíphessen
és megölhessen
és megehessen

eL: tényleg menj aludni :'D


Fáking jojózott a szemem, mire ezt fáking megszerkesztettem.

A bejegyzés trackback címe:

https://pulykakeselyu.blog.hu/api/trackback/id/tr166387713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása