Casual friday az erőlködés nélküliség jegyében. Semmi brutálisan poénos vagy eltúlzott, csak egyszerű, megmosolyogtató beszédrészletek.

Sok a szürkeárnyalatos kép mostanában a Várban.
eL



M?zdxkjkfxm
Utálok vonaton aludni de sikerül

eL
már nem is köszönsz
értemén


Ez volt a köszönés
Kikérem magamnak
Van olyan jó mint a hö

----

sziaaaaa

eL
hejj


váccáp

eL
délig aludtam, nyűlődtem, megpróbáltam angolozni, nyűglődtem, próbálok netezni de szar, nyűglődök, nem tudok videókat nézni és nyűglődök
te hogyvagy?


nyűglődök

----

mi az egyszerűbb? zsigerből rosszindulatúvá válni, vagy megszokni hogy kedves vagy?

eL
eret vágni

----

(fotóművész leszek, és éhen halok.)

eL
(akkor én fordító és halok veled)


(legyél jó fotóművész és ne halj éhen)
(én nem tudom, mi, de halok én is)

eL
(legyél karalábé)


(Ká, te legyél bölcsész)


(arról volt szó, azért halunk meg amit szeretünk)

eL
(oh)

----
eL
hogy lehet elszakítani egy csapot?


hogyapicsába lehet ezt megcsinálni?!
http://www.w6.hu/erdekes/japan-iq-teszt.php - át kell kelni a folyón
majd egyszer megmutatom
de amúgy állítólag nem az én hibám volt xDD

eL
csak ne áztasd el a lakást :D
óóó, ezderégi játék


megcsináltam :3

eL
ezek szerint te vagy egyedül intelligens lény hármunk közül


bár ezen múlna :D

eL
bár ne :D


másodszor is sikerült, megnyugodtam


én meg csak néztem, hogy verik szét egymást

----
eL
a pingvin legyen veled, sister


mindig velem van

eL
a pingvin ereje is?


ki fog derülni

----

rájöttem, hogy van rosszabb a hisztis nőnél

eL
a síró nő?
a baltás nő?
a nő uzival?


a baltás nő valóban félelmetes
uzit nem adunk nő kezébe

eL
szerez magának


nem tud, nem adnak neki

eL
SZEREZ
(...)

fejezd be a gondolatmenetet


fuhh
a gondolatmenet
fájóan hosszú

eL
hisztis nő
kezdjük innen, mielőtt demonstrálom

----
eL
Vé vajon megint alszik?


az nekem nem rémlik
lehet
vagy iskolában van

eL
vagy iskolában alszik
és most rohanok matekra


szalaaadj


mit is keresne Vé az iskolában?


csokit

----

szekszárdon csak lányok élnek
mind a 7 szekszárdi ismerősöm csaj

eL
tolna megyéből kihalnak a hímneműek
szomorú, de igaz


biztos a háború

----

hitchcock
milyen madaras filmet is rendezett?
nem kacsásat


madarak
ez a film címe
madarak
hollók vannak benne, meg sirályok, és verebek, és mindenféle
hence the title, madarak


óh


ó bizony


ez valamiért nem jutott eszembe


észleltem

----

akárki akármit mond, a cirill ábécé igenis nehéz xDD


biztosan az


unatkoztam és úgy döntöttem, hogy megtanulok gyorsan oroszul


nem ismerős az érzés

A bejegyzés trackback címe:

https://pulykakeselyu.blog.hu/api/trackback/id/tr596387699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása